ANUNT  SELECTIE FORMATORI   

 

S.C ALERON TRAINING CENTER S.R.L, cu sediul in Bucuresti, recruteaza  FORMATORI in cadrul a 2 proiecte finantate din FSE prin programul POCU 3.8 pentru cursurile: 

  • COMPETENTE ANTREPRENORIALE
  • MANAGEMENT ORGANIZATIONAL - MANAGER PROIECT
  • MANAGER RESURSE UMANE 

Cerinte obligatorii: 

  1. PENTRU COMPETENTE ANTREPRENORIALE si MANAGEMENT ORGANIZATIONAL - MANAGER PROIECT
  • Studii universitare de scurta sau de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic, tehnic sau socio-uman - 3 ani;
  • cursuri ANC pentru ocupatia FORMATOR si Competente antreprenoriale/manageriale sau similare;
  • Experienta profesionala specifica in activitati de formare profesionala/activitati educationale, in domeniul dezvoltarii antreprenoriale sau managementului intreprinderilor - 1 an;
  1. PENTRU MANAGER RESURSE UMANE:
  • Studii universitare de scurta sau de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic, tehnic sau socio-uman - 3 ani;
  • Cursuri ANC pentru ocupatia FORMATOR si Manager Resurse Umane/Inspector Resurse Umane sau similare;
  • Experienta profesionala specifica in activitati de formare profesionala/activitati educationale, in domeniul dezvoltarii managementului resurselor umane sau managementului intreprinderilor - 1 an.

Atributii:

  • Instruirea cursantilor si elaborarea strategiei de formare;
  • Instruieste cursantii in vederea dobandirii cunostintelor, abilitatilor si competentelor necesare;
  • Raspunde de implementarea programei de pregatire;
  • Selecteaza si aplica in mod eficient si eficace modalitatile si procedurile de lucru adecvate pentru programul de formare profesionala.

  

Cursurile se vor desfasura in perioada August 2018 – Aprilie 2019, in zona Predeal/Sinaia/Poiana Brasov, fiecare curs avand durata de 8 zile, fiind asigurate transportul, cazarea si diurna.

  

                           Pentru cei interesati, CV-urile se pot transmite pe adresa: cariere@aleron.ro 

 

ANUNT ANGAJARE EXPERTI IN CADRUL PROIECTULUI

“HRM – HUMAN RESOURCE MANAGEMENT”, CONTRACT POCU/3.8/117167

 

 

S.C ALERON TRAINING CENTER S.R.L, cu sediul in Bucuresti, recruteaza EXPERTI in cadrul proiectului POCU “HRM – HUMAN RESOURCE MANAGEMENT”, finantat din FSE prin PROGRAMUL POCU.  

Regiunea de implementare: SUD-MUNTENIA, judetele: Arges, Calarasi, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Prahova, Teleorman.

 Activitati generale derulate in cadrul proiectului: 

  • Organizarea si derularea unei campanii de constientizare a angajatorilor privind importanta si necesitatea participarii angajatilor la programe de formare continua;
  • Organizarea si derularea de programe de formare profesionala si activitati de facilitare a cresterii performantelor profesionale pentru manageri;
  • Organizarea si derularea de programe de formare profesionala si activitati de facilitare a cresterii performantelor profesionale pentru angajati din departamentele de resurse umane;
  • Sprijin acordat întreprinderilor în vederea elaborarii sau revizuirii / adaptarii de planificari strategice pe termen lung.

 EXPERTI:

  1. Expert analiza tehnico-financiara - 2 persoane, 6h/zi
  2. Expert marketing promovare – 2 persoane, 6h/zi
  3. Specialist dezvoltare informatica comunicare on line – 2 persoane, 6h/zi
  4. Specialist planificare strategica -2 persoane, 6h/zi

Expert analiza tehnico-financiara - 2 persoane, cerinte: 

  • Studii universitare de scurta sau de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic sau ingineria afacerilor – 3 ani; cursuri FPC/ANC pentru competente antreprenoriale/management proiect sau similar;
  • Experienta in activitati de mentorat/consultanta/asistenta pentru dezvoltarea afacerilor/managementul inteprinderilor - 2 ani.

        Atributii:

  • Responsabil pentru elaborarea sectiunii tehnico-financiare in cadrul strategiilor de devoltare pe termen lung - pentru un numar de 30

 Expert marketing promovare – 2 persoane, cerinte: 

  • Studii universitare de scurta sau de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic sau ingineria afacerilor - 3 ani; cursuri FPC/ANC pentru competente antreprenoriale/management proiect sau similare;
  • Experienta in activitati de mentorat/consultanta/asistenta pentru dezvoltarea afacerilor/managementul inteprinderilor - 2 ani.

        Atributii:

  • Responsabil pentru elaborarea sectiunii marketing-promovare in cadrul strategiilor de devoltare pe termen lung - pentru un numar de 30            

 Specialist dezvoltare informatica si comunicare on line – 2 persoane, cerinte: 

  • Studii universitare de scurta sau de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic sau tehnic - 3 ani.; cursuri FPC/ANC pentru competente informatice sau asimilate;
  • Experienta in activitati de mentorat/consultanta/asistenta pentru dezvoltarea de solutii informatice pentru afaceri - 2 ani.

       Atributii:

  • Responsabil pentru elaborarea sectiunii dezvoltare informatica si comunicare online, in cadrul strategiilor  de devoltare pe termen lung - pentru un numar de 30

Specialist planificare strategica -2 persoane, cerinte: 

  • Studii universitare de scurta sau de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic sau ingineria afacerilor – 3 ani; cursuri FPC/ANC pentru competente antreprenoriale/management proiect sau asimilate;
  • Experienta in activitati de mentorat/consultanta/asistenta pentru dezvoltarea afacerilor/managementul inteprinderilor - 2 ani. 

        Atributii:

  • Centralizeaza informatiile si va elabora si revizui/adapta efectiv fiecare Document Planificare STRATEGICA pe termen lung, respectiv 30 de strategii pe termen lung - livrate catre managementul celor 30 de intreprinderi alocate;
  • Participa la elaborarea strategiilor pe termen lung in cadrul activitatii A3 Furnizarea de servicii de asistenta privind Planificarea strategica pe termen lung, respectiv subactivitatea A3.1 Sprijin acordat întreprinderilor în vederea elaborării sau revizuirii/adaptarii de planificări strategice pe termen lung;

 

Angajarea expertilor se va incepe incepand cu luna August (dupa aprobarea Notificarii de catre Organismul Intermediar POSDRU SUD-MUNTENIA), pe o perioada de 10 luni. 

 

 

Se vor transmite numai CV-uri care indeplinesc cerintele mai sus mentionate.

Cei interesati pot transmise CV-ul la adresa: cariere@aleron.ro, specificand in e-mail POZITIA pentru care doresc sa candideze.

Ulterior, candidatii vor fi selectati in vederea sustinerii interviului.

  

ANUNT ANGAJARE EXPERTI IN CADRUL PROIECTULUI

“HR CENTER SUPORT”, CONTRACT POCU/3.8/117168 

 

S.C ALERON TRAINING CENTER S.R.L recruteaza experti in cadrul proiectului POCU “HR CENTER SUPORT”, finantat din FSE prin POCU, axa prioritara 3, Obiectivul specific 3.8 (Romania profesionala - Resurse Umane Competitive)

Regiunea de implementare: CENTRU, judetele: Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Mures, Sibiu.

Proiectul se implementeaza in perioada Mai 2018 - Mai 2019.

Obiectivul general:

Creşterea adaptabilitatii lucratorilor, intreprinderilor si antreprenorilor ce activeaza in sectoare economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC/domeniilor de specializare inteligentă conform SNCDI, in regiunea Centru, prin furnizarea de sesiuni de formare profesionala pentru manageri si angajatii din departamentele de resurse umane si acordarea de asistenta specializata pentru elaborarea sau revizuirea/adaptarea de planificări strategice pe termen  lung care sa permită anticiparea schimbărilor.

 

Obiective specifice:

Ø  Cresterea competentelor profesionale pentru un numar de 520 de persoane din regiunea Centru prin participarea la programe de formare profesională si activitati de facilitare a creşterii performanţelor profesionale dedicate managerilor si angajatilor;

Ø  Dezvoltarea utilizarii managementului resurselor umane in cadrul intreprinderilor localizate in regiunea Centru prin introducerea in cadrul a 60 de intreprinderi ce fac parte din sectoare economice cu potenţial competitiv identificate conform SNC /domeniilor de specializare inteligentă conform SNCDI, de sisteme, instrumente, metode si practici standard de management al resurselor umane/ condiţii de lucru îmbunătăţite;

Ø  Cresterea capacitatii managementului intreprinderilor de anticipare a schimbărilor prin acordarea de sprijin in vederea elaborării sau revizuirii/adaptarii de planificări strategice pe termen lung pentru un numar de 60 de intreprinderi din regiunea Centru, organizatii ce desfăşoară activitatea într-unul din sectoarele economice cu potenţial competitive.

 

Activitati derulate:

v Organizarea si derularea unei campanii de constientizare a angajatorilor privind importanta si necesitatea participarii angajatilor la programe de formare continua;

v Organizarea si derularea de programe de formare profesionala si activitati de facilitare a cresterii performantelor profesionale pentru manageri;

v Organizarea si derularea de programe de formare profesionala si activitati de facilitare a cresterii performantelor profesionale pentru angajati din departamentele de resurse umane;

v Sprijin acordat întreprinderilor în vederea elaborarii sau revizuirii / adaptarii de planificari strategice pe termen lung 

 

EXPERTI:

 

1.   Expert analiza tehnico-financiara  - 2 persoane, 6h/zi

2.   Expert marketing promovare – 2 persoane, 6h/zi

3.   Specialist dezvoltare informatica comunicare on line – 2 persoane, 6h/zi

4.   Specialist planificare strategica -2 persoane, 6h/zi

 

1.   Expert analiza tehnico-financiara - 2 persoane

·       Studii universitare de scurta sau de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic sau ingineria afacerilor; cursuri FPC/ANC pentru competente antreprenoriale/management proiect sau similar - 3 ani

·      Experienta  in activitati de mentorat/consultanta/asistenta pentru dezvoltarea afacerilor/managementul inteprinderilor. - 2 ani

 

2.   Expert marketing promovare – 2 persoane

·        Studii universitare de scurta sau de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic sau ingineria afacerilor; cursuri FPC/ANC pentru competente antreprenoriale/management proiect sau similar - 3 ani

·        Experienta  in activitati de mentorat/consultanta/asistenta pentru dezvoltarea afacerilor/managementul inteprinderilor - 2 ani 

 

3.   Specialist dezvoltare informatica comunicare on line – 2 persoane 

·        Studii universitare de scurta sau de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic sau tehnic; cursuri FPC/ANC pentru competente informatice sau asimilate - 3 ani

·        Experienta  in activitati de mentorat/consultanta/asistenta pentru dezvoltarea de solutii informatice pentru afaceri - 2 ani  

 

4.   Specialist planificare strategica -2 persoane

·        Studii universitare de scurta sau de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in domeniul economic sau ingineria afacerilor; cursuri FPC/ANC pentru competente antreprenoriale/management proiect sau asimilate- 3 ani

·        Experienta  in activitati de mentorat/consultanta/asistenta pentru dezvoltarea afacerilor/managementul inteprinderilor. - 2 ani 

 

 

Se vor transmite numai CV-uri care indeplinesc cerintele mai sus mentionate.

Cei interesati pot transmise CV-ul la adresa: cariere@aleron.ro pana la data de  22.06.2018, specificand in e-mail pozitia pentru care doresc sa candideze.

Ulterior, candidatii vor fi selectati in vederea sustinerii interviului.